Wednesday, February 22, 2012

Tugas Pengawas.

Hari nie, ade budak baru dalam kelas aku. Nama dia tutttt. Haha. Korang tak perlu tahu. Tak penting pon. Yang pentingnya, dia perempuan. Cehh, bila pulak yang lelaki nak datang ?
Hari nie jugak, kali pertama aku bertugas kat PSS. Yela, aku nie kan pengawas PSS.
Mula-mula macam nie. Lepas pukul 2 tu, aku pegi perpustakaan untuk bertugas la. Ape lagi. The End. Haha.
Xla, gurau je. Masa kat dalam PSS tu, aku sorang je yang lelaki. Lelaki yang lain tak dapat mari. Cikgu suruh aku tampal pelekat jenis-jenis buku kat buku tu. Leceh la, kena ukur posisi dia biar tepat. Kena guna pembaris. Yela, tak kan la nak guna gam. Haha. Aku kena tulis and tampal pelekat tu kat 30 buah buku. Letih-letih. Pengawas yang lain pulak kena tulis n tampal kat 15 buah buku je. X aci nie. Tapi kan, aku siap dulu. Sebab nya, dia orang tersalah ukur. So, dia orang kena cabut balik pelekat tu, n kemudian tampal semula. Haha. Tu la, buat kerja tak ikhlas sangat.

Dengar-dengar, minggu depan ade perjumpaan ibu bapa tingkatan 5. Perjumpaan tu sebab nak bincangkan pasal KELAS CEMERLANG. Hah ? Ape? Aku ulang sekali lagi ye.
KELAS CEMERLANG. Kelas cemerlang tuj bermula pada 4/3/2012. Huh. Mesti letih. Dah la pagi tu exam. Dalam cuti bulan 3 ni mesti ada kelas tambahan. Yang bertambah masalahnya, dalam cuti bulan 3 nie jugak la aku nak gi test JPJ untuk dapatkan lesen L. Penilaian dah siap. Kawan aku, Adzim, dia mula masuk bengkel 2 minggu lebih awal daripada aku, tapi dia belum siap penilaian lagi. Haha. Kesian.

P/s : ImissYOUbudak...:)

No comments: