Saturday, May 19, 2012

BUKTI

Hai semua.. Kali ni kan, aku nak cerita pasal pc aku nih.. Huhu. Takde keje kan?
Macam ni cerita nya. Korang ingat lagi x pasal pc aku nih? Pc aku ni no signal. xhidup. Dah lama dah. Hampir 5 bulan. Puncanya, motherboard rosak. Org yang buat pc aku rosak ni, xtahu. mesti korang tuduh aku kan? Adik-bradik aku pun tuduh aku. huhu. Apa la nasib, kena fitnah.. Mula-mula,
pagi tu, 22 Disember 2011, aku online fb macam biasa lah. Pastu, aku pun shut down pc, macam biasa jgk.. Haha.. Next, aku gi Yakin Pandu, nape? sebab nak buat latihan yg Pra-L.. Huhu. Letih giler..
Lepas balik tu, aku bukak la pc aku nih. Tapi, hampehh.. No signal. Pastu, aku mula la tuduh adik aku yang buat. Dia cakap aku yang last guna pc tuh. Terpaksa la aku reda. Sampai hampir 5 bulan aku xonline fb. Boikot.. padahal xde kaitan.. haha.. Lepas balik kem tu, abg aku bg duit, dia sruh repair komputer.
Apa lg, aku pun gi la baiki komputer ni. Tukar motherboard baru.

Dan akhirnya, pc aku dah hidup balik.. Nasib baik semua game aku kat dalam ni xhilang.. Wallpaper pon still yang sama.. huhu.. Lagu2 yang banyak pun xhilang.. Fuhh.. Tapi kan, korang nk tahu x, bila aku check history kat Google Chrome ni, orang yang last guna pc ni adalah :




KAKAK AKU .....!!!!!

Huhu.. Bukti sudah ada. Pesalah sudah ditangkap. Kebenaran sudah terbukti.


P/S : Aku Nak Tukar Cursor La........:)
Jgn marah.....

No comments: