Monday, March 26, 2012

Sedetik Kurang..

Hai semua.. Kali nie aku nak cerita pasal benda-benda yang berlaku dalam masa dua hari nie.
Takde pape pon yang special. Macam biasa. Semalam kan, result PKBS 1 dah keluar la. Ramai yang tak puas hati dengan result tu. Termasuklah aku. Hehe. Tak sangka la pulak BI aku dapat C. Tapi C+.. Okey la tu kan. Aku tak pandai sangat bab essei ni sebab aku takde idea walaupun aku faham grammar. Haha. Teruk la kau ni Kamarul. Takpe la, yang paling tinggi pon dapat B je. Takde pon yang dapat A walaupun A-. Susah sangat ke BI ni? Haha. Tak perlu jawab. Aku sorang je yang dapat A untuk fizik. Tp A-. Haha. Kimia pulak, dua orang je yang dapat A. Aku dengan kawan aku. Untuk bio, result aku yang paling tinggi. Haha. Sama la dengan matematik. Prinsip Perakaunan pon. Untuk addmath, 3 orang je yang dapat A. Aku la tu. Haha. Sebagai kesimpulannya, untuk PKBS 1 ni, aku dapat 9A 1C. Kalau nak lebih tepat lagi, 1A+, 4A, 4A-, 1C+.. Huhu. Dapat nombor satu dalam kelas.

Tapi kan, tadi cikgu kelas aku suruh aku ambil gambar pelajar yang dapat result 4A dan ke atas. Yela kan, aku ni kan wartawan sekolah. Cikgu nak tampal gambar2 tu kat papan kenyataan sebagai pelajar target SPM. Huhu. Untuk pengetahuan korang, DIA pon pelajar target jugak. Serasi kan? Haha.

Disebabkan aku ni wartawan sekolah jugak la aku kena ambil gambar bekas pelajar sekolah yang datang ambil result SPM hari rabu minggu lepas. Bukan ponteng okey..Haha. Banyak jugak aku ambil gambar. Gambar budak2 kelas aku pun aku ada ambil. Haha. Tu la, sape suruh dia orang tak masuk kelas.

Bermula semalam, koperasi sekolah aku ditutup masa rehat. Semua ni sebab kantin yang tak puas hati koperasi jual makanan jugak. Yela kan, koperasi hanya untuk jual alat tulis. Kantin je yang jual makanan. Yang aku bencinya, kat kantin selalu ramai orang. Pastu, bila tiba giliran aku, makanan dah habis. Kalau koperasi, banyak stok. boleh beli aiskrim, air 100plus, air soya, dan macam2 lagi. Haha. Banyak tu. Confirm stok tak habis.

Semalam, pengetua cakap, salah satu tips untuk cemerlang SPM adalah menutup akau facebook.. Haha. Bagus. Terbaik. Lepas tu kan, PK KO yang baru ni ajar berkawad la pulak. Haha. Kwn aku ni marah, PK KO ajar kawad salah. Haha. Garangnya.

Okey la kawan. Lepas ni aku ade kelas cemerlang. pukul 4 sampai pukul 6. Haha. Sekarang dah pukul 3. Nak makan lagi. DIA orang tu xpe la, mkn nasi. X diet. Haha. Nasib baik hari ni balik awal. Boleh la aku update blog.

Berbalik kepada tajuk asal. Bukan ke ni pasal lagu SEDETIK LEBIH? Haha. Memang la. Tapi ada maksud lain. Huhu. Takde kaitan kot. Sedetik kurang tu, kalau bagi aku, maksudnya sekejap. Yela, sy dah try utk dekat dengan awk. ckp dgn awk. walaupun lame, tp npe sy rse mcm sekejap je? dah la sampai 2 masa. tp sekejap je. sedetik kurang. huhu.

P/s : ITRIEDTOGETCLOSETOYOU.....
ITRIEDTOMAKEYOUIMPRESS
ITRIEDTOMAKEYOUPROUD...... but, .............................

imissyou....:)

No comments: