Sunday, June 10, 2012

Susah Nak Caye !

Hai semua.. Yup, hari ni aku memang susah nak Caye !
Sebab? hmm, aku mula dari awal yer.. huhu..

Yg pertama, CUTI DAH HABIS !

Yg kedua, hari ni skolah aku ad guru baru.. mula2 aku ingatkan penceramah.. hehe..

Yg ketiga, aku dh try bawak motosikal yg ad klac td.. hehe.. motosikal LC 135 clutch baru DCB yg kawan aku punya nie..

Yg keempat, benda nie yg paling aku xsangka.. ad satu persamaan paling xpatut sama antara motosikal LC aku dgn LC kawan aku.. Tapi sayang, korang xboleh tahu.. hehe......

Yg kelima, hari nie cikgu ad bagi borang netbook percuma..

Yg keenam, nama aku terpilih utk dapat netbook.. Tp memang aku confirm sgt yg aku xkan dapat sebab aku x isi borang masa tingkatan 3.. huhu.. REZEKI? (Permulaan)

Yg ketujuh, kena langgan internet dulu, baru dapat netbook.. Ni yg start masalah ni. Huhu.. (Perkembangan)

Yg kelapan, internet aku dh lama kena potong, sejak komputer aku rosak.. Huhu... (Perumitan)

Yg kesembilan,  rsenye aku xkan dapat netbook tu, sebab family aku confirm xkan langgan internet tu.. SEDIH2.. (Klimaks)

Yg kesepuluh, mungkin aku patut bersyukur dgn adenye komputer ni.. xpatut hadir org ketiga.. aku sayang komputer nie.. hehe.. mengarut.. (Peleraian)

Yg kesebelas, aku xpuas hati sgt dgn result PKBS 2.. huhu.. entah nape tiba2 je rse xpuas hati..

Yg ketiga belas, aku rasa macam aku tersangat-sangat rindukan seseorang..

Yg keempat belas, aku sakit kepala sejak dari semalam lagi.. sepanjang hari ni aku sakit kepala.. sekarang ni sakit perut pulak.. ape la nasib..

Yg kelima belas, hari nie, meter motosikal aku menunjukkan jumlah jarak perjalanan sejauh 1555 KM.. Jauh giler aku bawak motor.. Baru sebulan setengah umur motosikal aku tuh.. hehe..

Yg keenam belas, hari ni aku letih sgt.. sebab? yela, tadi balik pkul 6 ptg.. lepas tu aku pi jln2 dgn kawan aku nih.. dia kan naik motosikal baru.. lepas tu, ad dua org pmpuan ni naik motor, dia lalu depan aku n dia senyum lain macam kat aku.. huhu.. macam senyum nk mengorat je.. (perasan betul lah)

Yg ketujuh belas, hari ni aku dapat I/C baru aku ! dh 3 bulan aku wat, skrg baru dapat.. Sebab? my mom is busy.. Huhu. Oh My English !

Yg keseterusnya, aku still sakit kepala..

Fakta : xde orang yg boleh ubah nasib aku hari nie. ape la nasib...

Fakta lagi : mesti korang xperasan kan yg 'Yg kedua belas' xde ? hehe.. laro..

Hari nie, aku happy + sedih + kecewa + sakit kepala + excited + xsangka + jeles + terkejut + xterkata + xpuas hati + rindu = Susah Nak Caye !

Semuanya pada :
AHAD
100612

No comments: