Thursday, November 29, 2012

Happy Day.. .

Hari ni, 29/11/2012,
aku happy sangat-sangat-sangat...
sebab? hari ni aku date dengan DIA.. buah hati aku....:)

best dapat date dengan DIA... best3...
aku date dengan DIA, bukannya sampai lupakan kawan, macam sesetengah orang tu.
mula-mula sampai kbmall, gi main pool dulu dengan kawan2..
lepas dia sampai, gi jalan2 dengan dia dulu..
pastu ajak dia gi jumpa kawan2 kat pool..

masa kat pool tu, ade la someone ganggu aku dengan dia..
entah la, memang someone tu macam tu kot.. hairan aku...
xpe lah.. lupakan.. just forget it..
perkara dah berlaku...

lepas tu, kawan aku yg sorang lagi join.. dia gi dengan pasangan dia lah..
pastu kita orang, dua pasangan tu gi jalan2..
masa jalan2 tu, dia jumpa dengan kawan2 dia..
pastu balik pukul 5 lebih..

pukul 5 tu, kawan aku nih, best fren nih, dia ajak gi pantai PCB...
aku pun join jelah.. dia cakap nak tenangkan fikiran...
lepas sampai tu, aku share la dengan dia pasal masalah akuu..
aku cerita pasal SOMEONE tu yang selalu ganggu aku dgn si dia..

dia cakap, aku xperlu risau... aku cuma perlu berdendam..
dia pun pernah alami macam tu... pastu dia cakap dia nak ubah aku..
aku okeyy jerr... InsyaAllah bulan depan dia start ubah aku....


THE END....

No comments: