Monday, December 3, 2012

Bad News..

Hai semua.. seperti yang korang belum ketahui, aku dah sampai kat KL.. haha..
naik bass jerr.. stay kat rmh sepupu aku..
atas bas tu aku xboleh nak tido.. pastu rancang nak tido nanti sampai..
lepas sampai tu, aku pun tido laa...

tu berita baik.. berita buruk nyerr,
seharian rmh sepupu aku ni xde elektrik !
korang bayangkn lah kalau hidup tanpa elektrik...
nk  cas nset xboleh.. nk tonton tv xboleh..
nk cas laptop xboleh.. nk online fb xboleh..
nk masak nasi xboleh.. mcm la aku reti...
seksa derr..
tapi yg aku pelik nyerr, nape lif kat depan rmh ni masih brfungsi?
kan xde elektrik.. pelik2.. ele, trik jerr tuu. haha..

dah la malam tu xboleh tengok bola..
harimau malaya lawan garuda.. sedih2..
baru jerr nk minat bola..
tapi xpe, blok sebelah yg ada elektrik ni, dia orang bersorak time malaysia jaringkan gol..
dapat la aku tahu result.. haha...
ingt nk gi tgk bola kat kedai kopi, tapi xjadi..

pastu terpaksa la tidur dlm kepanasan..
esok nyer,, iaitu semalam, my sister ajak gi jalan2..
mula2 gi kat zoo.. buat ape? jumpa dgn saudara mara korang lah.. haha..
boring2.. dah la panas.. lepas tu hujan..
kemudiannya, my sister ni ajak gi tgk wayang..
pastu aku cadangkan lah nk tengok cerita
LAGENDA BUDAK SETAN 2 : KATERINA
kasyah


kita orang sampai pukul 5.30, tapi movie tu start pukul 6.30..
kena la pusing2 dulu.. n then my sister ajak gi tgk barang2 bayi... huuu.. terpaksa ikut..
pukul 6.30 tu, dah boleh ambil tempat..
sejuk tempat tu.. menggigil aku.. lain kali kena pakai baju tebal2..
kalau boleh, nk bawak selimutt.. haha.

lepas movie tu habis, ada iklan sikit... rupa2 nya,
movie tu ada sambungan lagi.. bahagian ketiga pulak..
tahun depan baru siap.. aku tgk iklan tu kan, nampak mcm lagi best !
tapi lebih kepada cerita hantu la puulakk..
mcm mana cerita jiwang boleh jadi cerita hantu ????????

papepon, XSABAR nk tengok bahagian ketiga....
untuk pengetahuan korang,
watak utama dlm movie ni ialah

KASYAH..

sedap nama tuu.. kan awak kan..? :)

No comments: