Tuesday, December 11, 2012

Pantai

Hai semua.. hari nie aku gi pantai dgn kawan baik aku..
pantai cahaya bulan.. mesti korang kenal kann? kan? kan?
xkan la xkenal.. pantai tersohor di kelantan tuu..

aku gi dgn dia sebab aku nk share cerita dgn dia.
boleh kongsi masalah dgn dia.. dia pun kongsi masalah dgn aku..
dia pun share cerita dia.. masalah ape?
masalah rumah tangga lah. haha..

dia cerita pasal kehidupan masa dekat universiti..
dia dgn aku tgh cari kerja skrg nih.. xsabar nk kerja..

pastu kan, aku cerita pasal orang yang aku paling benci nih, musuh aku..
dia cakap dia benci jugak korang tuh. perghh ! kita geng. haha..
aku ingat aku sorang je yg benci org tuh.. rupa2 nya dia benci jgk org tuh..

lepas balik tu, aku belanja dia kelapa jelly.. alaa, seringgit jerr..
aku suka kelapa jelly.. sedap.. sejukk..


P/s : awk jgn marah yer.. sy selalu ingt kat awk... <3

No comments: