Thursday, December 13, 2012

Lesen lagi

Hai all... Hari ni ada berita baik..
Pagi tadi aku dah daftar lesen kereta.. Yey, xsabar nak dapat lesen kereta..
Berita baik lagi, hari nie aku dah boleh start kerja.. Kerja ape ?
Ade lah, korang mane boleh tahu.. Nanti korang gi cari aku.. Hehe..
Kerja ni xla penat sangat, tapi gaji boleh tahan la..
Hope aku dapat kerja tuh.. Doakan aku yerr ?

Tu berita baik, berita buruknya.
Pagi esok aku kena gi bengkel.. Nk ambik lesen lah..
Nampak mcm xde masalah kan?
Masalah nya, kalau aku dapat kerja hari nih,
mesti aku kerja esok.. So, macam mana aku nak gi bengkel ?!!

Haha.. Rileks jerr.. Macam ni lah, aku mintak cuti esokk...
Habis cerita.. The end.. Thanks sebab baca..

P/s : Kalau aku kerja, aku dah xboleh nk msg dgn DIA.. Hmm.. Macam mana ni?
Mesti rindu sangat2... Maybe lepas balik kerja, aku boleh gi rmh DIA.. Nk ubat rindu..
Korang boleh bayang x, dlm masa seminggu aku dekat KL tuh, hari2 aku mimpikan DIA..
Pastu dlm masa seminggu tuh, aku topup RM40 utk msg dgn DIA.. Msg jer, bkn gayut..
n aku msg dgn DIA sorang je.. Kalau nk kira, 1 sen utk 1 sms, 4000 x 1, jadi lah
4000 sms... Hmmm.. Rindu..

No comments: