Thursday, February 28, 2013

Benda nie...

Hai semua. Hari tu kan masa dekat KL, aku ternampak benda nie. Bukannya ape, kereta jerr. Kereta ape? Kereta polis jer. Kancil jer. Yela, bukan selalu dapat tengok kereta polis yg mcm ni. Rasanya kat Kelantan takde kereta polis mcm ni.

Sibuk jer motosikal tuu

dapat snap bahagian belakang jerr

Aku nampak jer kereta tu, aku terus ambik gambar. Kagum tengok usaha kerajaan nk membanteras jenayah. Dapat la polis kejar penjenayah.
Kereta mitsubishi Lancer. Gempak tuu..

Kalau lah polis guna kereta macam kat bawah ni, lagi gempak ! Aku jumpa kat google..

hebatt
Gempak tuu.. Bugatti Veyron, kereta paling laju di dunia.
Tapi semua nie angan2 je kan?

Pastu kan, aku ternampak pulak motosikal polis yang baru nie.
Kalau lumba dengan motosikal honda polis yg lama tu, confirm kalah motosikal polis yg lama. Tapi aku xsempat nak ambik gambar.
So, aku pun cari la kat google.

Yang nie baru sampai dari kilang..

Buat mcm harta sendiri pulak..
Sekali tengok pun aku dah kagum. Kawasaki Ninja..

P/s : Kalau korang kena kejar dengan polis yg bermotosikal mcm nie, baik korang menyerah diri jerr.. Hehe.. Just kidding...

4 comments:

syada said...

kerajaan kayo doh .. buleh beli keto mahal . Haha

KamKim said...

Kayo molek.. Wi la dermo ko rakyat etek.. wi dermo keto sebutir sore.. haha..

Husna Mizan said...

Baru tahu PDRM sedia macam ni. ohh hebat.

KamKim said...

Hebatt n gempakk.. Harap2 polis tu xsalah guna kenderaan nie..