Thursday, August 25, 2011

takde mood la..


Sorry lama tak update blog.. rasa cam takde mood je..
bukan nk update blog je takde mood,
tapi nak buat papepon takde mood..
nak online fb takde mood,
nak main game takde mood,
nak mencerap bintang takde mood,
nak dengar lagu takde mood,
nak makan takde mood,
nak sms takde mood,
nak buat homework takde mood,
nak cakap takde mood,
nak taip ni pon takde mood..
Takde mood oke, bukan malas ..! jangan salah faham..
takde mood dengan malas ni lain maksud dia..
satu lagi, aku takde mood ni bukan sebab bulan puasa k..
berbalik pasal takde mood tadi, nape aku takde mood nak buat benda yang aku suka buat??
~~entah la nape.. mungkin sebab kawan aku kot..
dia dah mula rampas semua benda yang aku suka..
nape dia nak jadi macam aku? best sangat ke jadi nerd hah?
dah la nerd, suka dengar lagu jiwang pulak tu..
dah la suka dengar lagu jiwang, sombong pulak tu..
dah la sombong, suka mencerap bintang pulak tu..
nape la dia nak jadi macam aku? bukannya best buat semua tu...
dia ingat aku selalu happy ke ?? untuk pengetahuan korang,
walaupun aku selalu senyum, tapi hati aku tetap sedih dan masih terluka..
bak kata pepatah, tangan yang terluka nampak darah,
tapi, hati yang terluka, tiada siapa yang tahu.. hanya tuhan yang tahu..

No comments: