Sunday, September 4, 2011

entah la..

Nape aku selalu rasa macam ni?? dah banyak kali aku rasa macam ni..
hmmm... entah la... kejap ok, kejap x ok..
kejap happy, kejap sedih.. nape rasa macam ni??
malas aku nak fikir nape.. makin fikir makin pening..
sekarang ni, mood aku selalu berubah-ubah..
semuanya serba xkena..
entah la.. aku sendiri pun xfaham tentang diri aku ni..
pelik betul aku.. buat ayat pun berbelit-belit..
nak click publish post pun susah..
dengar lagu jiwang, walaupun xde mood nak
dengar lagu jiwang.. nape la aku xde mood nak dengar lagu jiwang???
aku tanya kat sape ni? pelik betul..
entah la ape yang ada dalam fikiran aku sekarang ni..
nak dengar lagu jiwang, tapi nak dengar lagu ape??
aku dah xtahu lagu mana yang best..
otakku sudah pening..

sorry kalau ayat aku tu berbelit-belit...
semua ayat tu tiba-tiba je berada dalam fikiran aku...

pelik2.. entah la..

No comments: