Saturday, May 28, 2011

My Experiment.. (mid-year 2011 exam)

Aim : To determine the relationship between the concentration given while the teachers are teaching with the result of the subject in exam..

Hypothesis : The higher the concentration given while the teachers are teaching, the higher the result of the subject in exam..
Materials and apparatus : a class room, classmates, pencil, eraser, table, chair and a teacher..

Variables ;
manipulated : tumpuan yang diberi ketika guru mengajar
responding : result yang diperoleh
constant : nama yang ditulis pada kertas jawapan

Procedure :
1.meniru
2.meniru
3.meniru
4.meniru
5.ulang langkah 1 hingga 4 dengan meniru orang lain..
6.catatkan apa yang sudah ditiru..
7.jadualkan..

Data :
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Discussions :
hari pertama periksa,
8/5, BM 1 and 2..
nape la aku buat karangan main-main je ?
harap-harap result tak teruk sangat..

Isnin, 9/5, BI 1 and 2..
sama jugak macam BM..
karangan aku pendek je..
aku tengok orang lain buat karangan
panjang-panjang..(tengok je..bukan meniru ye..)

Selasa, 10/5, Math 1 and 2..
yang ni okey sikit..

Rabu, 11/5, Sejarah 1 and 2..
boleh la.. result pun okey..

Khamis, 12/5, pai 1 and 2..
yang ni aku tengok orang lain
rilex je jawab.. aku sorang je yang
nervous..

Ahad, 15/5, Bio..
ari ni aku tak sihat.. nak jawab
soalan pun tak de semangat..
tak semak langsung pulak tu..

Rabu, 18/5, kimia paper 1 n 2..
senang je..

Khamis, 19/5, kimia paper 3 n sivik..
lagi la senang..

Ahad, 22/5, add math..
susah.. soalan pasal graf banyak..

Isnin, 23/5, pjk and prinsip perakaunan..
pjk susah.. lebih-lebih lagi soalan nombor 40..
akaun senang je.. balance doh..

Selasa, 24/5, fizik..
senang je.. result pun cantik..
bleh C+.. ngeh3.. cantik la cantik..

conclusion :
(nanti bleh result baru aku wat conclusion..)

2 comments:

yuniey said...

framework yg hebat doe ! syabas :)

Kimi Gazer said...

haha.. conclusions je xsiap lg.. nk wat camner ek ???