Sunday, July 24, 2011

My Hobby

korang tahu tak, dulu, aku suka hafal nombor telefon..
entah la nape aku suka hafal nombor telefon..
padahal tak penting pon.. satu-persatu
aku hafal.. pastu, kawan baik aku bagi nasihat,
dia cakap, lebih baik hafal pasal pelajaran
daripada hafal nombor telefon..

so, aku dah beralih arah.. bak kata pepatah,
bagai pungguk rindukan rembulan,
bukan hafal pasal pelajaran, tapi hafal lirik-lirik lagu.. huh..
memang tak de kerja kan aku ni?? 
lepas tu, aku fikir-fikir balik..
betul jugak nasihat kawan aku tu..
kalau hafal lirik lagu, wat pe kan ??
nak nyanyi pon suara sumbang..
lebih baik hafal pasal pelajaran.. 
terutamanya pasal sains tulen..

so, aku nak berterima kasih sangat
kat kawan baik aku tu.. aku tak nak
sebut nama.. nama dia fahhim..
haha.. thanks bebanyak ye..

eh2, tak habis lagi la..
sekarang ni, hobi aku adalah main game..
amatur je.. bukannya professional..
dulu, 2 minggu sekali pergi beli DVD game..
pakat dengan kawan baik aku yang sorang lagi..
yang ni pun aku tak nak sebut nama..
dia beli satu, aku beli satu.. dia beli yang mahal,
aku beli yang murah.. haha.. adil kan ??
tapi, tiap kali aku beli DVD game tu, 
install dalam pc aku boleh, tapi install
dalam laptop kawan aku tu tak boleh..
nape erk ?? pc aku hebat lagi dari
laptop dia ke hah ?? mane la aku tahu..
tanya la dia.. tapi, bila la nak lawan game
secara online dengan dia ?? time aku online,
dia tak online.. time aku tak online, dia
online la pulak.. ish ish..
untuk kawan aku tu,
bila pulak nak beli Call of Duty Modern Warfare 3
and Command and Conquer Red Alert 4 ??
Modern Warfare 3
Century Bomber dlm Red Alert 3
peace.....(^_^)v

No comments: