Sunday, July 24, 2011

True Love

cinta sejati
-cinta sejati adalah cinta yang sebenar untuk korang.. 
maksud aku, bila korang dah dapat cinta sejati korang,
tak semestinya korang akan kekal dengan cinta sejati korang..
bila korang dah putus dengan cinta sejadi korang, dan korang
bercinta dengan orang lain yang bukan cinta sejati korang,
korang akan selalu teringat-ingatkan cinta sejati korang
walaupun kat tepi korang adalah cinta yang bukan
cinta sejati korang..

cinta abadi
-cinta abadi adalah cinta yang bukan cinta sejati korang..
maksud aku, bila korang bercinta, walaupun cinta tu
bukan cinta sejati korang, tapi korang bersama
sehingga ke akhir hayat korang.. aku cakap
'bersama' sebab cinta abadi bermaksud korang
tak semestinya saling mencintai sehingga ke akhir
hayat..

so, cinta sejati tak semestinya cinta abadi,
dan cinta abadi tak semestinya cinta sejati..
cinta yang mana korang nak ?? berikan alasan..



p/s: sorry kalau membebel mengarut..

4 comments:

cik lollipop syada said...

wah ! cepat eik buat entri baru . haha
nice :)

Kimi Gazer said...

xder kerja.. homework pun xde..
(homework xsiap banyak).. haha..

cik lollipop syada said...

haha . oh homework ! banyak yg xsiap .haha

Kimi Gazer said...

haha.. sama2..