Saturday, October 15, 2011

Orion....

yey..akhirnyer.. bleh jgk aku tgk buruj orion... dah lama aku tunggu..
nsb baik mlm td awan xtebal sangat.. sejak ari raya lagi aku nk tgk buruj orion,
tapi awan asyik tebal jer.. tp mlm td awan takde langsung.. malam ke?
rsenyer pagi la.. pukul 1.30 am.. pagi la tu kan ?? haha..
sambil2 tgk orion, bleh jgk tgk bln.. dgr2, 9/10/11 aritu ad moon halo..
melepas jgk aku nk tgk moon halo.. pastu smlm masa bulan terbit,bulan warna merah..
sebijik macam gerhana bulan.. tp aku melepas jgk.. xtahu pun..
bulan jd warna oren tu sebab pencemaran udara.. haa, tgk,semua ni korang punya pasal lah tu..
msuk tandas xmo flush.. haha.. ape kaitannya?? xde kaitan pun..
tp xpe la, smlm pun bulan cantik jgkk.. ditambah lagi dengan planet musytari kat sebelah bulan..
cantikk.. rugi x tengokk.. tapi,, dah tiga kali aku terlepas nak tengok hujan meteor..
semuanya sebab awan tebal... ruginyerrrrr......

semua ni gambar2 copy..
moon halo

moon halo with jupiter

moon and jupiter

moon halo n jupiter

pencemaran

yg ni bkn copy, aku buat sendiri ni..

No comments: