Saturday, October 1, 2011

terkejut

mood raya belum habis lagi.. tiba2, dikejutkan pulak dengan
berita yang amat mengejutkan.. (bagus punya ayat..)
haha.. betina berita pasal ape tu ?? 
sampai terkejut macam tu sekali ?
yela, sape yang xterkejut kan,
exam akhir tahun dah dekat...
kurang drp 2 minggu je lagi..
berdasarkan kiraan, exam tu
sepatutnya awal bulan 11 2012 2011,
tapi dipercepatkan jadi 12 oktober 2011..
tu la yang aku terkejut sangatt..
dah la belajar xhabis lagi..
homework pun banyak yang xsiap..
nak wat revision camner lau camni??
susah2.. terkejut2..
pejam celik pejam celik, hari ni dah bulan 10..
kejap je masa berlalu..
masa yang terluang xboleh dibazirkan begitu sahaja...
pepatah ada mengatakan "hargailah masa sebelum diburu waktu"
(aku curi kat dalam pustaka skolah).. haha.. curi ke ? xla..
baca je.. xpnh baca ke ?? nampak sangat korang xsuka pergi pustaka kan ??
haha.. kita teruskan lagi, nape exam tu dipercepatkan ??
semuanya sebab tuuttt baru skolah kita org..
nape dia nk percepatkan ??
sebab dia cakap, result exam tu dia nak tahun ni jugak..
sebelum cuti akhir tahun.. 
mengada-ngada betul lah dia.. kita org jugak yang stress..
kena blajar turbo.. kena blajar cepat2..
entah masuk ke x dalam kepala.. ditambah lagi dengan
asyik dengar n hafal lagu-lagu jiwang..
pastu kan, korang nak tahu x, nak ke x??

esok kan, cikgu BIO kita org nk wat eksperimen bedah katak..
hah ?? katak??
yupsz.. katak..
ape tu katak??
katak tu sejenis bintang binatang amfibia..
boleh hidup dalam air dan atas darat, dan kat udara.. haha..
best kan jadi katak ?? dapat hidup dua alam..
biar la,.. kita lg best.. dpt hidup 3 alam..
alam dunia, alam barzakh dan alam akhirat..
lagipun, kalau jadi katak, nanti jadi mangsa eksperimen kita org..
haha.. diteruskan lagi, camne caranya nak bedah katak ??
aku mana la tahu... aku xpernah bedah katak seumur hidup aku..
geliii ar der... haha.. lelaki pun geli jugak ke ??
yang tu pun aku xtahu jugak... haha...
maybe esok ckgu ajar dulu kot cara nak bedah katak..
pastu buat gulai.. confirm sedap..!
haha.. korang la makan.. aku xnak.. aku puasa..  haha..
esok nak ambik gambar byk2... kena cas kamera mlm ni..
so, aku xtahu ape mood aku sekarang ni..
happy ke sedih ke jiwang ke, tapi yang penting bukan mood kpop..
sebagai conclusion nya,
aku harap eksperimen pasal bedah katak ni masuk dalam exam akhir tahun ..!
haha.. sekian, sama-sama..

No comments: