Saturday, October 1, 2011

semuanya dah berubah...

berubah??? ape yang berubah??
SEMUA..!! 
semua dah berubah ...!!
online fb pun dh xseronok macam dulu..
tiap kali online, mesti syp jer.. kalau dulu,
chating2.. main game.. tp skrg ??
hampehh..! satu habuk pun xde...
online kejap, pastu off..

berblogging pun same..
dah xde makne berblogging..
blog ni org buat sbb nk luahkan isi hati..
bukannya nak kutuk seseorang..
yela, aku pun same je..
buat blog ni sbb nk luahkn isi hati..
berjiwang.. tp skrg ni dh lain..
byk yg dh berubah..
semua dah berubah..

walaupun semua dah berubah,
tapi ada jugak yang xberubah..
contohnya nama facebook..
kat dah xberubah dari dulu lagi..
pandai dia pilih nama tu..
tapi yg berubahnya bila kita
translate ke bahasa melayu..
muka buku..
amende tu muka buku??
sape la pandai2 translate ke bhasa melayu??
kan dah lain maksud dia tu..
aku lebih suka facebook drp muka buku..
tp at least muka buku tu ada lagu..
cinta muka buku..
facebook mane ade lagu..
facebook love ?? ade ke??
kalau ade, bagitau aku cepat..!

dulu, selalu jgk on YM..
hah?? xtau ke YM tu ape??
YM tu maksudnya Yahoo Messenger..
ok,, dah tahu?? bagus lah..
diteruskan lagi,
dulu, selalu la jgk on YM..
tp skrg, dah penuh dgn lalang YM tuh..
yela, dah lama sangat x on YM..
dulu, aku on YM sbb nk chat dgn kwn aku yg sorg tu..
dia sorg je yg chat dgn aku melalui TM YM..
yela, dia tu lain.. special.. haha..
special camne tu ?? ad la..
special macam ni,
kalau korang pergi kedai burger kan,
try korang tengok burger special.. harga dia mahal kan??
haa, macam tu la dia..
pastu, kalau korang pegi beli ABC DEFGH,
dia ade tulis ABC SPECIAL, pastu harga dia mahal sikit kan??
haa, korang faham2 lah yer..


conclusions : walaupun semua dah berubah, tapi da jugak yang xberubah..

No comments: