Saturday, October 1, 2011

sebab sebab sebab

post kali ni aku nak ceritakan sebab sebab sebab aku suka dengar lagu jiwang...
~keboringan..yela, dengar lagu ni dapat menghilangkan boring..
~sesuai dengan nasib hidup aku..yela, kebanyakan lagu jiwang ni sesuai dengan nasib hidup aku..yang ditinggalkan kekasih..dan still menanti sesuatu yang tak pasti..
~sedih..yela, aku ni kan selalu sedih..bagus la kalau aku dengar lagu jiwang..bertambah sedih..
~senang nak hafal lirik..yela, lagu jiwang ni kan lagu melayu dan indonesia..senang la nak hafal..kalau lagu korea, confirm xbleh hafal..
~nasib kisah cinta penyanyi tu sama dengan nasib kisah cinta aku..yela, aku dapat ex yg playgirl..penyanyi tu pun dpt ex yg playgirl jgk..
~lagu jiwang ni kebanyakannya lagu2 lama..yela, lagu yg baru skrg ni semuanya lagu yang rancak..yang happy..xsesuai dengan aku..
~lirik2 lagu jiwang ni ada maksudnya yg tersendiri..yela, kalau fahami elok2, bleh jd ayat2 cinta..
~lagu2 jiwang ni mengingatkn kenangan yg lalu..yela, sekarang ni aku dah berhati-hati, agar xdpt gf yg playgirl lg..
~sambil buat homework bleh dengar lagu..yela, byk homework yg xsiap lg..
~menyanyi dalam hati pun boleh..yela, untuk mengisi masa lapang..
~boleh menenangkan fikiran..yela, makin hari makin byk masalah..

okey lah.. setakat itu sahaja untuk kali ini...
kalau ada sumur di ladang, boleh hamba tumpang mandi...
kalau ada umur yang panjang, boleh kita jumpa lagi..
sekian..

No comments: