Wednesday, November 16, 2011

1 day left....

satu hari? ape maksud satu hari tu?? same mcm satu malaysia ke?
xla.. maksud aku, esok, hari last sekolah bg form 4..
alaa.. dh nk tamat ke tingkatan 4? rindu la form 4.. byk kenangan yg berlaku..
tahun depan form 5.. SPM pulak tu.. malas la nak tinggalkan form 4..
form 3 dah lama dah tinggal.. byk kenangan yg sedih2..
esok, kena enjoy nih.. esok dah confirm xbelaja,
sebab exam akhir tahun dah abis.. result exam pun dah dapat..
okey la jugakk result tu, walaupun xberapa menggembirakan hati aku..
esok, dgr2 balik awal.. awal sangat ke? xla.. awal sikit je..
balik lambat pun xpe.. esok kan hari last sekolah..
tapi, kusangkakan esok last sekolah, rupa-rupanya hari isnin
pun sekolah jugakk.. semuanya sebab duit.. malas aku nak cite pasal duit tu..

esok hari last sekolah, tapi, sekarang ni, aku selesema !
ni mesti main hujan kan?? alaa.. dah nak cuti ni.. jgn la selesema..
kacau lh.. mesti xbest cuti tahun ni.. selesema.. keje skolah banyak..
dah xmacam cuti rasanya.. dah la subjek yg susah2..
dah la still xfaham konsep.. aduiii.. camne ni?? nasib2..

disebabkan esok hari last sekolah bagi tahun 2011,
"It's Now Or Never"
faham x?? kalau xfaham, buat2 faham lah..
It's now or never tu maksudnya, luahkan sekarang, kalau x, kena kebas..
biar la kena kebas.. aku ambil risiko tu.. walaupun aku memang xberani nak ambil risiko..
so, aku tunggu je.. tunggu, tunggu, and tunggu.. sampai SPM pun aku bleh tunggu..
sampai bleh result SPM pun aku bleh tunggu.. sampai dah keje pun aku akan tetap menunggu..
sampai semua kawan2 aku dah kawin pun aku still tetap menunggu..
menunggu sesuatu yg xpasti.. menunggu sesuatu yg mungkin bkn milik aku..
entah sampai bila aku harus menunggu..
untuk pengetahuan korang, aku lebih suka menunggu daripada mencari..
kerana mencari hanyalah membazirkan masa aku..

jap2, dengar2, kawan2 aku ni nk pi jalan2 ke kbmall hari sabtu ni.. betul ke???????
betul la tu.. dia org x ajak aku pun !! *padahal aku yg xnak gi.. haha..*
rasenye aku gi kot.. nak gi beli cd game.. dah banyak game2 yg baru keluar.. contohnya :
battlefield 3
call of duty : modern warfare 3
gta san andreas ;
-zombies
-tokyo drift

yang aku tunggu2 adalah red alert 4.. suka sangat game ni..
Command n Conquer red alert 2 yuri's revenge aku dah ade,
CnC kane's wrath pun aku dah ade..
CnC tiberium wars pun aku dah ade..
CnC tiberium wars 2 ade jugak..
CnC Generals pun ade...
CnC Generals Zerohour ade, tapi xjadi.. xleh main... sedih2..
CnC red alert 3 uprising (Yuriko Omega) ade jugakk..
CnC red alert 3 (Natasha) pun ade..

CnC red alert 3 (Tanya) xde lagi..
CnC tiberian twilight xde jugakk..
CnC red alert 4 xkeluar lagi rasanya..

Call of Duty 2 ade,
CoD 3 Black Ops dah ade,
CoD 4 Modern Warfare 1 pun ade,
CoD 5 World at War ade,
CoD 6 Modern Warfare 2 pun ade,

CoD 7 Modern Warfare 3, kawan aku nak beli hari sabtu ni.. aku nak pinjam yg dia lah..

best jugakk Call of Duty.. tapi bagi aku, red alert lagi best..

kat sekolah tadi, aku pinjam dgn dia cd Battlefield 3.. baru je sampai kat malaysia..
tapi, dia install dlm laptop dia, tapi xjadi.. aku try install lam pc aku, jadi pulak..
kesian kat dia.. dah la dia beli battlefield 3 tu 3 disk.. RM27 hilang begitu sahaja..
so, dlm cuti ni, aku nak main game2 ni.. game2 yg aku dah ade tu semuanya dah habis main..

rindu la pulak nak main game first dlm pc ni, iaitu GTA San Andreas..
nape dia panggil San Andreas? padahal watak utama dalam game tu adalah Carl Johnson.. bukan San Andreas.. pelik2.. ni nama bandar2 dalam GTA SA..
Los Santos (Los Angeles)
San Fiero (San Fransisco)
Las Venturas (Las Vegas)

pandai kan dia org pilih nama bandar??
Natasha Soviet Rusia

Tanya McAdam Amerika Syarikat

Yuriko Omega Jepun

Commando Red Alert 3


Harap2 red alert 4 dah keluar.. bleh la aku enjoy puas2 dlm cuti ni.
Need for speed aku ade banyak jugak,
tapi aku xsuka sangat main game lumba kereta  n motosikal...
Prototype n Assasins creed bleh tahan jugak..
Grand Theft Auto pun best jugak..
game bola aku xsuka jugak..

sekian, terima kasih...
p/s : sorry kalau panjang sangat..

No comments: