Monday, November 21, 2011

Azam Baru??

Azam aku tahun ni dah tercapai... aku dah berubah..
so, masa untuk fikirkan azam untuk tahun depan pulak..
rasanya, azam aku untuk tahun depan, aku nak berubah sekali lagi..
to be a better me..
tahun depan, aku nak tegur dia.. tapi kan, tahun depan kan SPM??
ape yg susahnyer, study la sekali ngan dia.. kan??
tapi, tu la, aku asyik teringat ayat ni jer...
perjalanan seribu batu bermula dengan langkah yang pertama..
hmm.. susah la.. tapi xpe lah, aku try..
bak kata cikgu addmath aku :
"try and error".. haha..
xsalah kan mencuba?
tapi, biasanya, semua yg aku rancang xakan jadi seperti yg dirancang...
huhu.. xde jodoh kot.. tapi, belum cuba belum tahu kan?
tahu x npe aku xtido lagi ni? dah la pagi esok (hari ni) kena gi sekolah..
cuti2 pun kena gi sekolah jugak ke?? yela.. demi duit seratus tuh.. haha..
sebenarnya, tadi aku dah tido.. tiba2 aku tersedar.. rupa2nya aku termimpikan dia..
pastu, aku bukak pc, bukak blog, layan lgu jiwang ni.. sedih la.. banyak pulak tu..
nanti la, kalau ade mse, aku tambah lagi lagu jiwang tu.. nak?? haha..
sambil2 korang dgr lgu2 jiwang tu, hayati dan fahamilah lirik dia..
maksudnya amat mendalam..
camne kalau dia x terima?? ape yg susahnyer.. aku layan lagu jiwang yg lagi sedih la..
yg sesuai dgn mood aku mse tu.. aku selalu mengharapkan yg terbaik..
tapi, aku ada terfikirkan prinsip konservatisme..
hanya jangkaan kerugian sahaja yg diambil kira.. jangkaan keuntungan tidak diambil kira..
haha.. msuk dlm prinsip perakaunan la pulak..
satu lagi, awak, kalau awak bace ni,
DON'T EVER FORGET ME.. IT HURTS...
sejarah mungkin berulang, tapi, janganlah biar ia hanya tinggal sejarah..
ambil la pengajaran.. agar sejarah itu xberulang lagi..


tambahan : ingat lagi x yg aku ckp aku nk beli cd game hari sabtu hari tu??
sebenarnya, aku dah beli.. kawan aku pun dah beli.. aku beli CnC Tiberian Twillight..
kawan aku beli Call of Duty 7 Modern Warfare 3.. dia ambik dulu cd tuh..
esok dia bagi kat aku.. tapi, aku xde mood la nak main game.. hmm..
entah la.. banyak masalah..

p/s : kalau korang nk tahu ape2 pasal aku, tnyer je aku.. kalau aku leh jawab,
aku jawab.. contohnya, siapakah DIA yg aku maksudkan kat atas tu?

6 comments:

syada said...

siapakah DIA tu ? saje je tanya ...

KamKim said...

DIA lah..

syada said...

oww DIA . bagus punya jawapan .

KamKim said...

budak2 mane bleh tahu.. hehe..

syada said...

yelah pakcik !

KamKim said...

haha.. jgn mrh...