Wednesday, November 23, 2011

About this Blog...

td kan, aku ade la gi jln2 kat blog aku ni sendiri..
haha.. boring.. xtau nak buat ape.. lagi baik aku bace blog aku..
pastu, sampai la kat entry yg pertama aku.. yg mane?
yg tu la.. yg mane lg.. pastu, aku tgk tarikh dia,

laa... dah setahun lebih rupanya blog aku ni.. xperasan la pulak..
dah besar panjang blog aku ni.. lupa nak sambut birthday dia.. haha..
ok2, mula2, nape aku buat blog ni? aku buat blog ni sebab bestfriend aku ni, dia sruh aku buat blog..
bukan paksa tau, tapi dia bagi cadangan jer.. huhu.. nape dia bg cadangan sruh buat blog?
sebab mse tu, aku baru je break dgn ex aku nih.. aku sedih sangat mase tu..
so, dia sruh aku luahkan isi aku tu, kat dlm blog..

*sorry.. aku xleh citer panjang2, ia membuatkn aku sedih.. huhu..*

lepas aku buat blog tu, rupa2nya si dia pun ade blog jugak.. dia buat sebulan awal daripada aku..
huhu.. hidup blogger...
p/s : sekarang ni musim hujan, so, banyak benda yg aku xbleh buat dalam cuti nih..
memancing, mencerap bintang, tgk gerhana bulan 10disember, tgk hujan meteor, tgk planet2..
huhu.. nasib xbaik betul lh..

No comments: