Tuesday, November 29, 2011

Flying Ship??

Kali ni aku nak cerita pasal kapal terbang pulak..
tapi bukannya cerita.. lebih kepada gambar..
lain kali lah aku cerita yer... takde masa nak cerita..

busy dengan homework.. cuti-cuti pon ade homework jugak?
aku janji tu, lain kali aku cerita pasal kapal terbang..
kali ni gambar jer..
nie bkn kapal terbang.. nie ikan terbang..

time ni htr abg aku..dia kerja di sabah..

huh..aku ambil gambar jela..

tataa..haha..


ni time aku nk gi skolah..

ni pon time aku nk gi skolah jgkk..


yg ni mse dlm KLIA..

kalau korang tgk betul2,ad 4buah kapal terbang dlm gmbr ni..

iran air

byk gler kapal terbang..

kapal terbang lagi..

kapal terbang yg kat depan tu baru je mendarat,
yg kat belakang pulak mendarat..

haha...nampak ke x?dah berape kali aku zoom tuh..

haha.. tu je aku nak tunjukk.. bukannya ape pon.. thanks sbb sudi luangkan masa
untuk baca blog aku nih..

No comments: