Sunday, January 1, 2012

New year, new month, new week, new day..

Happy new year semua.. dah2 la sambut tahun baru tu..
esok dah daftar sekolah.. untuk form 5 la.. iaitu aku..
huhu.. dah tua rupanya.. semalam hujan sampai pagi..
xberhenti.. maybe sebab tu la perlawanan bola kelantan vs terengganu dibatalkan..
huhu.. betul ke nie? entah la belalang.. yang aku tahu,
semalam line celcom busy giler.. hantar msg pun asyik pending jer..
tapi line celcom masa malam raya lagi busy.. mungkin line celcom
busy sebab semua orang nak wish epy new year kat dia orang punya awek..
haha.. mengarut kan?

Tahun 2011 yang paling bermakna dalam hidup aku dah pergi meninggalkan kita..
kenapa tahun 2011 tu amat bermakna? yela, semuanya dah berubah pada tahun 2011..
tahun 2011, aku mula meminati bidang astronomi.. terima kasih kepada kem astronomi
yang telah diadakan pada bulan mei... sejak hari tu, aku selalu mencerap bintang..
aku selalu tengok planet zuhal.. buruj.. and bulan.. huhu..
kan menenangkan fikiran.. bleh tengok gerhana bulan.. 2 kali pulak tu..
gerhana bulan penuh 16jun and 10disember..
bleh tentukan arah kiblat guna matahari.. 2 kali jugak..
aku boleh tengok hujan meteor.. himpunan planet2..
tapi ade jugak yang terlepas.. huhu.. xsempat nak tengok moon halo..
xsempat nak tengok ISS melintas kat langit..

Aku rindu tahun 2011.. rindu pun rindu jugak..
kerja rumah terancang still xsiap lagi.. huhu..
dah la esok kena hantar... masalah2..
dengar2 pengetua sekolah ni dah tukar.. betul ke?
entah la.. just wait and see okey.. huhu..
ramai yang dah post entri pasal tahun baru nih..
tapi kan, nape aku tengok, kebanyakan blog, shoutbox dia orang xmenjadi?
same la macam blog aku.. shoutbox dah rosak ke hah?
ke aku sorang je yang perasan? entah la..

P/s : cerita ombak rindu yg aku download hari tu xsedih sangat.. tengok iklan memang sedih giler..
aku lebih suka cerita lagenda budak setan.. huhu.. sedih2.. perempuan yang playgirl..
cerita mission impossible 4: ghost protocol yang aku download hari tu pun xberapa sedap..
boring.. tengok iklan memang best, masa dia panjat burj khalifa.. tapi bila tengok cite dia,
kejap je dia panjat burj khalifa.. boring..
satu lagi, cerita sherlock holmes : a game of shadows aku dah download jugak..
kawan aku yang suruh.. tapi aku xsempat tengok lagi.. harap2 best.. huhu..

3 comments:

Suriada Sulong said...

sy tag awak

yuniey said...

hou kawan weii , shouxmix keno bayar doh lony , mg tuka paka cbox la seney .

KamKim said...

yunie, laa. keno byr ko? xtahu la pulok... btw, thanks deh sbb bgtau..