Saturday, December 31, 2011

Goodbye Two Thousand Eleven..:(

Pejam celik, pejam celik, dalam masa beberapa jam je lagi
tahun 2011 akan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya..
sedih sangat2... yela, tahun 2011 ni memberi banyak makna dalam hidup aku..
happy dengan kawan2.. terutamanya kawan2 kelas 4 Alfa..
sedih dengan kawan2.. ade la jugak gaduh dengan dia orang..
tapi kejap je.. xsampai 3 hari pon.. huhu..
memang best giler tahun nie.. dapat hangout banyak kali..
dah xde tempat lain.. mesti kbmall jer..
masa awal tahun, aku gi kbmall dua orang je.. dengan bestfren aku..
tu pon sebab nak beli cd game.. untuk mengisi masa lapang..
main game la.. dia beli  dua game, aku beli satu je.. haha..
pastu share2 lah.. tahun nie jugak la dapat jumpa dengan kawan2 lame..
kawan2 masa darjah 6.. dah lame xjumpa dengan dia orang.. bertahun-tahun..
yela kan, semua busy dengan hidup masing2.. muka dia orang dah berubah..
aku hampir2 xcam.. tapi, muka aku pun dah berubah jugak..
dia orang hampir2 xcam aku.. haha.. adil kan?

Sedih rasanya nak tinggalkan tahun 2011 nie..
tahun depan kan aku kena menghadapi peperiksaan yang besar..
SPM sedang menanti.. dah la PMR aku dah sia2 kan.. aku akan buat yang terbaik untuk SPM nie..
aku xkan sia2 kan lagi.. sejarah xkan berulang lagi.. biar la tahun 2010 tu menjadi zaman gelap aku..
tahun depan dah xboleh nak enjoy macam tahun 2011 nie..
kena fokus pada pelajaran.. mesti cikgu bagi homework banyak2..
bercakap pasal homework ni,
kerja rumah terancang yang cikgu bagi sebulan yang lepas pun aku xsiapkan lagi..
haha.. hari isnin nie kena hantar.. nape aku xsiapkan lagi?
sebabnya, xde buku rujukan.. kalau ade pun mesti xboleh jawab jugak soalan tuh..
sebab xfaham konsep ! huhu.. buku nota tu ade, tapi aku malas bace..
letih2 je aku tulis nota.. xbaca pun.. abis tu, camne nak siapkan homework?
nak copy yang kawan punya pun dah xsempat.. nasib2..
yang aku peliknya, kawan2 aku pun xsiap jugak homework..
haha.. 2 kali 5 je kan? ape la yang dia orang buat dalam cuti nie..
melancong ke luar negara ke? entah la.. hari isnin ni,
kena denda la jawabnya..

gudbye 2011..
gambar nie aku jumpa dalam entri aku yang lepas2... huhu..
semua gambar2 yang aku ambil ade dalam pc aku.. susah betul la pc xhidup nih..

Aku nak tanya ni,
APA YANG KORANG AKAN BUAT KALAU KORANG BOLEH UNDURKAN MASA??


xpayah jawab pun xpe.. mesti banyak yang korang nak ubah kan?
bagi aku, lebih baik  korang jangan ubah..
ambil la teladan daripada benda yang dah berlaku tu..
setiap yang berlaku ada hikmahnya..
pastikan ia tidak berulang lagi..
huhu.. cukup lah aku merepek buat kali nie..
nak pegi siapkan homework pulak..
dengar2 ade perlawanan bola mlm nie.. kelantan vs terengganu..
betul ke ??? kalau betul, mesti la aku sokong terengganu.. huhu.. jangan marahh...

P/s : sekarang nie hujan lebat sedang menutup tirai 2011.. sedih2..
satu lagi.. terjumpa benda nie kat google tadi.. huhu..
Epy new year..

No comments: