Wednesday, December 21, 2011

Cuti dah nak abis la..

aku ingatkan cuti lama lagi.. tapi bila tengok kalendar tadi,
sekolah bukak kurang dari dua minggu lagi..
cepatnyer masa berlalu.. xpuas lagi enjoy dalam cuti nih..
huhu.. yela, tahun depan kan aku spm.. wish me luck k..
so, disebabkan oleh tahun depan tu spm, bestfren aku nih,
dia nak wat BBQ malam sabtu nih.. yela, tahun ni je boleh enjoy..
tahun depan dah xboleh.. padahal hari sabtu minggu lepas dah 
wat reunion di kbmall.. huhu.. takde kerja kan?
pasal BBQ tuh, rasenye aku xleh gi kot..
sebab hari jumaat tu aku nk gi dungun..
tapi rasanya xjadi kot gi dungun.. yela,
kan sekarang ni musim hujan.. terengganu kan banjir..
bercakap pasal sekolah yang dah nak buka nih,
aku baru teringat, kerja sekolah banyak lagi yang xsiap !
tu la kau... asyik duk enjoy je tahu.. tak reti nak wat kerja sekolah..
haha.. dalam masa kurang dari dua minggu lagi,
sempat ke aku siapkan kerja rumah?
tambah2 lagi baju sekolah pon xbeli lagi..
huhu.. tapi, yang bertambah peliknya,
walaupun kerja sekolah banyak, aku still ade masa
nak online facebook.. haha.. pelik2..
satu lagi, sejak akhir2 ni aku dah kurangkan main game..
huhu.. bagus la.. sampai header blog pon letak gambar dalam game..
yg kiri tu game gta san andreas.. sebelah dia tu assasins creed brotherhood..
sebelah dia tu prototype.. sebelah dia tu gta IV.. n yang last tu
Call of duty 7 : Modern Warfare 3..

P/s : harap2 nanti buka sekolah ni, cikgu xmintak lagi kerja rumah..
so, bleh la aku Ctrl C n Ctrl V kerja rumah yg kawan aku punya.. huhu..

No comments: