Wednesday, March 6, 2013

Not Again..

Hai semua. Pagi tadi aku pegi pulak kat sekolah memandu. Nasib hari nie baik sebab xmacam semalam. Baik la jugak. Cuma cikgu yg mengajar tadi, cikgu yang mengajar aku masa 3jam hari tu, yg mula2 mengajar bwk kereta.. Xsangka pulak dia yg mengajar. Cikgu nie garang. Biasa lah, cikgu lelaki. Dia suka marah aku. Tapi bagus jugak dia marah, senang aku ingat.. Haha... Yela, dia cakap esok aku dah boleh nilai.. Dia cakap aku dah boleh test JPJ dah.. Bgus2..

P/s : Harap2 esok bukan dia yang nilai aku.. Hehe..

9 comments:

syada said...

gud luck . memilih dihh :)

KamKim said...

Thanks gewe.. Oloh.. Yup2.. Skali skalo memilih...

ShuhaidaSaad said...

selamat maju jaya! hihi

syieda baru 2jam. terus benti sebab takda masa. hukhuk.. :)

KamKim said...

Thanks.. slamat maju jaya jugak..
Ok2, Kam ade mase, tapi asyik hujan je... Harap2 esok xhujan, sbb esok penilaian..:)

ikhwan yusuff said...

good luck...:)

yuniey said...

well goodluck XD

Mrs Velentine said...

TQ FOLLOW AKAK...AKAK DTG SINI..wah dah boleh ambik testJPj

syazri95 said...

hari nih ke nilai jpj ? wah ! sama laa kite..hewhew..gud luck gak.. :)

KamKim said...

Thanks, thanks, thanks, thanks..:)
Hari nie baru nilai dgn cikgu, bukan dgn jpj.. :)